Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Antek i Szwagier promują Program Rozwoju Obszarów Wiejskich! Jak Wam się podobają w tej roli? VIDEO

red. na podst. Urząd Marszałkowski
Niezwykle popularni w internecie youtuberzy promują teraz Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020. Mają tym samym pomóc nie tylko w jego rozpowszechnianiu, ale i w przystępny sposób opowiedzieć o jego najważniejszych zaletach.

Antek i Szwagier to pochodzący z Moniek Kamil Hryniewicki oraz Andrzej Załoga, którzy na popularnym kanale video You Tube w internecie robią prawdziwą furorę, a ich filmiki kręcone w konwencji kilkuminowych skeczów mają oglądalność nawet na poziomie 3 mln odsłon. Miesięcznie zaś ich kanał na YouTube, czyli Śmiechawo TV ma nawet 10-12 mln odsłon.

Pierwszą odsłonę spotu reklamowego z Antkiem i Szwagrem można było zobaczyć we wtorek 22 listopada, w TVP Regionalna.

- Z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich korzystamy już w kolejnej perspektywie finansowej UE, ale ciągle nie wszyscy jeszcze wiedzą z jakich działań mogą korzystać, jakie środki są już dostępne – mówi Stefan Krajewski, Członek Zarządu Województwa Podlaskiego, o kulisach powstania spotów reklamowych. – A nam chodziło o pokazanie takich prostych przykładów, opowiadanych prostym językiem. Promocja PROW wynika też z rozporządzeń unijnych, które na kraje członkowskie nakładają obowiązek mówienia o tym co się dzięki dofinansowaniu unijnemu udało zrobić, zmienić. Tak powstał pomysł, aby chwaląc się efektami wdrażania PROW, wykorzystać znaną już markę, głównie wśród młodych osób.

Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich zrealizował cztery filmy z udziałem Antka i Szwagra.

- Doszliśmy do wniosku że wykorzystanie popularności Antka i Szwagra będzie dobrą formą pokazania zalet tego programu. Mieliśmy wprawdzie pewne wątpliwości, bo szwagrowie w swoich filmikach „słownictwa nie oszczędzają”, ale to trochę tak jak z aktorem, który raz gra księdza, raz złodzieja i w każdej roli musi się odnaleźć – przyznaje Krajewski.

Sami bohaterowie są przekonani, że ich popularność pozwoli na dotarcie do znacznie szerszej publiczności.

- Często ludzie boją się nowego, zwłaszcza jeśli nie rozumieją niektórych urzędowych sformułowań – podkreślają zgodnie Antek ze Szwagrem. – A my pokazujemy, że jeśli Szwagier jest to w stanie zrozumieć, to i inni nie będą mieli z tym problemów. I myślimy, że to się sprawdzi.

Tak prezentują się w internecie:

Filmy zostały zrealizowane przez firmę DreamLightz Studio Maciej Słupski, a całkowity koszt produkcji wyniósł 34 540 zł. Po analizie zagadnień PROW zrealizowano cztery filmy:

LEADER i RLKS (z naciskiem na rozwój przedsiębiorczości)

Rolnik jako strażnik przyrody

Krótki łańcuch dystrybucji żywności

Upwszechnienie wyszukiwarki PROW

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na podlaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto