Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Film promujący województwo podlaskie zdobył w Gdyni Grand Prix

Robert Orzechowski
Wrota Podlasia
Film zrealizowany na potrzeby promocji województwa podlaskiego zdobył nagrodę GRAND PRIX podczas II Edycji Festiwalu Filmów Promocyjnych Miast i Regionów PROMOCITY organizowanego w Gdyni.

- Trudno jest funkcjonować w samorządzie czy przemyśle bez promocji. Działania promocyjne podejmowane są w każdej dziedzinie naszej rzeczywistości, a co za tym idzie musimy podejmować działania ewaluacyjne, czyli oceniać skuteczność swoich działań – powiedział Marszałek Jarosław Dworzański podczas spotkania prasowego zorganizowanego z okazji otrzymania nagrody Grand Prix.

W tym roku Festiwal odbył się 9 i 10 września. Do konkursu zostało zgłoszonych 40 filmów promocyjnych zrealizowanych przez samorządy. Filmy oceniane były w trzech kategoriach konkursowych: spoty TV i bilboardy sponsorskie, filmy do prezentacji na targach, konferencjach itp., filmy przeznaczone do Internetu. O nagrodę Złotego Proma 2010 oraz o nagrodę Grand Prix ubiegało się 15 nominowanych filmów. Niezależne Jury pod przewodnictwem Grzegorza Kiszluka, redaktora naczelnego miesięcznika Brief for Poland nagrodę przyznało dla województwa podlaskiego.

Produkcją filmu zajęła się firma Neoline, którą podczas spotkania reprezentował Pan Marek Białokoz. Film jest efektem czteromiesięcznej pracy, w której udział brali pracownicy Departament Promocji i Współpracy z Zagranicą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego. Autorem muzyki jest Pan Marcin Kiełbaszewski, który celowo skomponował utwór do filmu.

Podczas trwającego ponad 4 minuty filmu widzimy przekrój przez charakterystyczne imprezy oraz miejsca dla regionu. W dużej pigułce ukazano województwo podlaskie. W filmie wykorzystano wiele zdjęć pochodzących z archiwów prywatnych, które oddają klimat województwa.
Realizacja filmu kosztowała 45 tys. zł. Podczas tegorocznej kampanii promocyjnej województwa podlaskiego, która miała swoją premierę na przełomie lipca i sierpnia odnotowano ok. 100 tys. wejść na kanały internetowe, na których został umieszczony film promocyjny.

Źródło: Wrota Podlasia

od 7 lat
Wideo

Jak czytać kolory szlaków turystycznych?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na podlaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto