1 z 6
Następne
Ile zarabiają gwiazdy disco polo? Nawet sobie nie wyobrażacie
6. Ćwierć miliarda wpływów z reklam
W latach 90. wszyscy pamiętają kultowe programy "Disco Relax" i "Disco Polo Live". Ich oglądalność była mierzona w milionach, a hity puszczane w tych programach nucili pod nosem wszyscy. Z czasem oba programy straciły widzów, którzy zwrócili się w kierunku innych gatunków muzycznych, ale teraz ponownie puszczanie discopolo w telewizji jest opłacalne. Dowodzi tego dedykowana temu gatunkowi stacja muzyczna Polo TV. Stacja ta została założona w 2011 roku i już od pierwszych miesięcy działalności jej przychody były spektakularne. W ostatnich latach, wpływy reklamowe Polo TV przekraczają 250 milionów złotych. Stacja radziła sobie na tyle dobrze, że w grudniu 2017 roku kupiła ją należąca do Zygmunta Solorza-Żaka grupa Polsat.