Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Lidl startuje ze Stikeezami. Zdobędą taką popularność jak Świeżaki?

red
Od 6 lutego w Lidlu można dostać Stikeezy - to gumowe zabawki w kształcie warzyw i owoców, które mają promować wśród dzieci zdrowy styl odżywiania. Akcja jest podobna do promocji z konkurencyjnego dyskontu. Czy Stikeezy okażą się takim samym hitem?

Od 6 lutego sieć sklepów Lidl rozdaje gumowe zabawki, tzw. Stikeez. To już drugi raz, kiedy można dostać je w dyskoncie - wcześniej przedstawiały one kosmiczne potworki, teraz są to warzywa i owoce, m.in. ogórek, marchewka, banan, jabłko, kiwi czy pomidor. Każda z zabawek ma swoje imię, np. jabłko to Pom, a kiwi to Mipo. Poza imionami Stikeezy otrzymały również osobowość - Pom jest pewny siebie, a Mipo cechuje się pilnością i uporem.

Klienci mogą otrzymać zabawki po zrobieniu zakupów za minimum 40 zł, a jeśli w koszyku będą warzywa lub owoce, kolejną figurkę dostaną gratis. - Stikeez to unikatowa, dostępna tylko w Lidlu kolekcja 24 małych, gumowych figurek warzyw i owoców, które dzięki przyssawkom można przykleić do różnych powierzchni - informuje Lidl. Oprócz pojedynczych zabawek, w sklepach znajdują się też specjalne gry planszowe do Stikeezów oraz woreczki do ich przechowywania. Za to trzeba będzie już jednak dodatkowo zapłacić - woreczek kosztuje 3,99 zł, a plansza 8,99 zł.

Akcja z gumowymi owocami i warzywami do złudzenia przypomina tzw. Świeżaki z Biedronki. W tym dyskoncie pluszaka dostawało się za zebranie odpowiedniej liczby naklejek, które były przyznawane m.in. za zakupy również w wysokości minimum 40 zł lub kupienie świeżych warzyw czy owoców. Zabawki cieszyły się tak ogromną popularnością wśród klientów, że wkrótce zabrakło ich w sklepach. Lidl w swoim regulaminie zaznaczył natomiast, że akcja trwa do wyczerpania zapasów, ale też nie dłużej niż do 5 marca.

Sieć odpiera zarzuty, jakoby Stikeezami nawiązywała do akcji z Biedronki. Przedstawiciele dyskontu mówią, że gumowe zabawki mają promować zdrowy styl życia i odżywiania i jest to część większej akcji dotyczącej edukacji żywieniowej. Do 2025 roku ma m.in. zostać znacznie obniżona zawartość cukru i soli w produktach marek sprzedawanych w Lidlu.

TU PRZECZYTASZ: Świeżaki wracają! Nowe zasady odbioru pluszaków [ZDJĘCIA]

ZOBACZ TAKŻE: Dietetyk o trendach żywieniowych na 2017 rok. „Wszystko idzie w kierunku mody na witarianizm”:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na podlaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto