MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Promocja województwa podlaskiego - impreza finałowa w Białymstoku

Robert Orzechowski
W sierpniu bieżącego roku odbyła się kampania promocyjna województwa podlaskiego, mająca na celu wykreowanie wizerunku regionu, jako miejsca atrakcyjnego turystycznie, zamieszkiwanego przez gościnnych ludzi, doskonałego do życia. 29 sierpnia, na Rynku Miejskim w Białymstoku, odbędzie się zakończenie kampanii.

O godzinie 14.30 rozpocznie się Wielki Festyn Rodzinny, wypełniony zabawą i konkursami dla dzieci i dorosłych. Tego dnia oficjalnie zakończona zostanie także wędrówka „Podlaskiej Poczty Polowej”,a co się z tym wiąże – rozwiązane zostaną także dwa towarzyszące zabawie konkursy: na najciekawszą kartkę pocztową z województwa oraz konkursu pod hasłem „Za co kochasz województwo podlaskie?”.

Symbolicznym ukoronowaniem „Podlaskiej Poczty Polowej” będzie wypuszczenie w niebo 5000 kolorowych baloników. Przez cały czas trwania imprezy skorzystać będzie można z dodatkowych atrakcji, w tym wysłać okolicznościową kartkę pocztową z pozdrowieniami z województwa podlaskiego.

Gwiazdami niedzielnej imprezy będą zespoły Carrantuohill oraz Jazzanova. Pierwszy z nich wykonuje muzykę celtycką, wykorzystując w swojej twórczości różnorodne i oryginalne instrumenty. Grupa cieszy się popularnością w całej Europie, a w swojej karierze zagrała ponad tysiąc koncertów.

Gwiazda wieczoru Jazzanova live feat. Paul Randolph to niemiecki zespół, będący jedną z pierwszych grup tworzących w stylistyce łączącej jazz z muzyką elektroniczną. Grupa inspiruje się również polską szkołą jazzu, a jej bogata twórczość jest trudna do jednoznacznego zakwalifikowania. Oryginalna muzyka obu grup doskonale wpisuje się w klimat różnorodności naszego województwa i na pewno dostarczy niezapomnianych wrażeń.
Spotkanie z województwem podlaskim zakończy wieczorny pokaz balonów – ekscytujące widowisko pełne światła i muzyki, którego z pewnością nie można przegapić. Wydarzenie to ma na celu podkreślenie znaczenia naszego regionu, jako prawdziwego „zagłębia balonowego”, do którego już od lat ściągają baloniarze z całego świata.

Spotkanie z województwem podlaskim zakończy się około godziny 22.00.

Władze regionu dokładają starań, aby ten zakątek Polski stał się miejscem atrakcyjnym turystycznie i handlowo, ale również miejscem gdzie można wygodnie i ciekawie pracować oraz żyć.

Motywem przewodnim kampanii była szeroko pojmowana różnorodność województwa, postrzegana m.in. poprzez pryzmat kultury, religii, przyrody, kulinariów. Kampania objęła szereg działań z zakresu marketingu bezpośredniego, reklamę typu outdoor oraz emisję materiałów reklamowych w środkach masowego przekazu o zasięgu regionalnym.

Hasło przewodnie kampanii, jej idea kreatywna to: „WARTO TU ŻYĆ, ZAWSZE WARTO TU WRACAĆ…”.

Źródło: Wrota Podlasia

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Zofia Zborowska i Andrzej Wrona znów zostali rodzicami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na podlaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto