O godzinie 14.30 rozpocznie się Wielki Festyn Rodzinny, wypełniony zabawą i konkursami dla dzieci i dorosłych. Tego dnia oficjalnie zakończona zostanie także wędrówka „Podlaskiej Poczty Polowej”,a co się z tym wiąże – rozwiązane zostaną także dwa towarzyszące zabawie konkursy: na najciekawszą kartkę pocztową z województwa oraz konkursu pod hasłem „Za co kochasz województwo podlaskie?”.
Symbolicznym ukoronowaniem „Podlaskiej Poczty Polowej” będzie wypuszczenie w niebo 5000 kolorowych baloników. Przez cały czas trwania imprezy skorzystać będzie można z dodatkowych atrakcji, w tym wysłać okolicznościową kartkę pocztową z pozdrowieniami z województwa podlaskiego.
Gwiazdami niedzielnej imprezy będą zespoły Carrantuohill oraz Jazzanova. Pierwszy z nich wykonuje muzykę celtycką, wykorzystując w swojej twórczości różnorodne i oryginalne instrumenty. Grupa cieszy się popularnością w całej Europie, a w swojej karierze zagrała ponad tysiąc koncertów.
Gwiazda wieczoru Jazzanova live feat. Paul Randolph to niemiecki zespół, będący jedną z pierwszych grup tworzących w stylistyce łączącej jazz z muzyką elektroniczną. Grupa inspiruje się również polską szkołą jazzu, a jej bogata twórczość jest trudna do jednoznacznego zakwalifikowania. Oryginalna muzyka obu grup doskonale wpisuje się w klimat różnorodności naszego województwa i na pewno dostarczy niezapomnianych wrażeń.
Spotkanie z województwem podlaskim zakończy wieczorny pokaz balonów – ekscytujące widowisko pełne światła i muzyki, którego z pewnością nie można przegapić. Wydarzenie to ma na celu podkreślenie znaczenia naszego regionu, jako prawdziwego „zagłębia balonowego”, do którego już od lat ściągają baloniarze z całego świata.
Spotkanie z województwem podlaskim zakończy się około godziny 22.00.
Władze regionu dokładają starań, aby ten zakątek Polski stał się miejscem atrakcyjnym turystycznie i handlowo, ale również miejscem gdzie można wygodnie i ciekawie pracować oraz żyć.
Motywem przewodnim kampanii była szeroko pojmowana różnorodność województwa, postrzegana m.in. poprzez pryzmat kultury, religii, przyrody, kulinariów. Kampania objęła szereg działań z zakresu marketingu bezpośredniego, reklamę typu outdoor oraz emisję materiałów reklamowych w środkach masowego przekazu o zasięgu regionalnym.
Hasło przewodnie kampanii, jej idea kreatywna to: „WARTO TU ŻYĆ, ZAWSZE WARTO TU WRACAĆ…”.
Źródło: Wrota Podlasia
Zofia Zborowska i Andrzej Wrona znów zostali rodzicami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?