Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Sześć wydarzeń będzie promować markę „Zasmakuj w Łomży”

Jba
Kamil Brzostowski
Kiermasz parentingowy, wakacyjny piknik muzyczny, ale i szachy czy festiwal pierogów świata będą w uatrakcyjniać mieszkańcom Łomży nadchodzące lato, a jednocześnie promować markę miasta.

Miasto rozstrzygnęło konkurs projektów mających szczególne znaczenie dla wewnętrznej promocji marki ,,Zasmakuj w Łomży”. Celem konkursu była organizacja eventów i wydarzeń o charakterze kulturalnym, rozrywkowym, edukacyjnym, turystycznym oraz sportowo – rekreacyjnym, integrujących lokalne środowisko i budujących jego tożsamość.

- Pandemia i związane z nią obostrzenia nie pozwalają na organizację dużych, plenerowych koncertów na popularnej muszli, które miały miejsce w poprzednich latach. Alternatywą mają być nieco mniejsze wydarzenia, podczas których łatwiej będzie zachować reżim sanitarny. Chętnie odwiedzany przez mieszkańców Park Jana Pawła II wydaje się być idealnym do tego miejscem - tłumaczył prezydent Łomży Mariusz Chrzanowski, który z budżetu miasta postanowił przeznaczyć na ten cel aż 50 tys. złotych.

O wsparcie finansowe starać się mogły organizacje non-profit, pozarządowe, pożytku publicznego, a także osoby fizyczne i prawne oraz inne podmioty zewnętrzne.

I tak w Parku Jana Pawła II– Papieża Pielgrzyma w okresie od czerwca do września tego roku odbędzie się aż sześć wydarzeń.

Najwięcej, bo po 10 tys. złotych otrzymały trzy podmioty: Spice Gears Poland Sp. z o.o. na projekt pt. Łomża – moje miasto okiem dziecka, Woobiboo Piotr Podbielski na kiermasz parentingowy oraz ZELOS Marcin Krzyżkowiak na Wakacyjny piknik muzyczny „Zasmakuj w Łomży. Z kolei za kwotę 5 tys. zł, K.J.ANIMATOR Karol Szleszyński zorganizuje Rodzinny dzień dziecka od przedszkolaka do starszaka, a „Aura” Krzysztof Ryszewski - Festiwal Pierogów Świata w Łomży. Ponadto dotację w wysokości 4 tys. złotych otrzyma Akademia Szachowa Sobocińscy, która z kolei zachęci łomżan do Zasmakowania w Szachach.

Łomża. Mieszkańcy dwóch bloków przy Parku Jana Pawła II nie ...

Miasto chce zagospodarować hetarową działkę przy Parku Jana ...

od 7 lat
Wideo

Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lomza.naszemiasto.pl Nasze Miasto